Pomoc

1. Co oznacza „stały dostęp” do internetu?
Stały dostęp oznacza, iż z w ramach wykupionego abonamentu i taryfy można korzystać z usług internetowych o każdej porze dnia i nocy nie martwiąc się o ilość ściąganych danych.
2. Czy można sprawdzić aktualne płatności przez Internet?
Tak, każdy z naszych klientów posiada możliwość bieżącej weryfikacji swoich płatności. W tym celu udostępniliśmy dla naszych abonentów” Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta” pod adresem ebok.oxynet.pl.W celu zalogowania się do systemu niezbędne jest podanie loginu i hasło, które znajduje się na umowie abonenckiej.
3. Na jaki rachunek mam dokonywać wpłat za usługi?
Każdy z naszych klientów posiada indywidualny numer konta bankowe, na który powinien dokonywać wpłat za usługi świadczone przez Operatora. Numer konta bankowego znajduje się w „Elektronicznym Biurze Obsługi Abonenta” oraz na comiesięcznej fakturze za usługi dostępu do sieci.
4. Nie posiadam danych logowania do systemy „Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Co zrobić?
W tym celu należy skontaktować się z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta. Po wstępnej weryfikacji danych Abonenta, konsultant przekaże niezbędne dane do logowania w systemie.
5. Czy w ramach miesięcznego abonamenty są nałożone limity ściągania danych?
Nie, nie ma żadnych limitów ściągania danych jak u niektórych innych Operatorów. Prędkość ściągania/wysyłania danych świadczona jest przez cały miesiąc zgodnie z wykupioną taryfą.
6. Czy usługę dostępu do Internetu można zawiesić na pewien czas?
Usługa może zostać zawieszona na pisemny wniosek Abonenta maksymalnie na okres 6 miesięcy. Abonent może zawiesić usługę tylko i wyłącznie w przypadku kiedy nie zalega z opłatami na rzecz Operatora. Pisemny wniosek musi wpłynąć do Operatora z jednomiesięcznym wyprzedzeniem.
7. Jak długo trzeba czekać na instalację sieci w moich domu od momentu podpisania umowy?
Czas oczekiwania na instalację jest ściśle uzależniona od ilości zleceń oczekujących – nie powinien przekraczać 2-3 dni roboczych.
8. Jakie są wymagania sprzętowe niezbędne do korzystania z usług dostępu do Internetu?
Usługi będą dostępne na każdym komputerze wyposażonym w kartę sieciową Ethernet.
9. Czy szybkości transmisji są gwarantowane?
Szybkości transmisji gwarantowane są do punktów styku sieci Operatora z innymi Operatorami. W związku z tym, że do punktu docelowego, z którym Abonent chce się połączyć, sygnał przechodzi przez sieci innych Operatorów – prędkość transmisji nie jest gwarantowana.

Jesteś w zasięgu?